MALATYA / YEŞİLYURT - Malatya Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi

Haberler

Tem

Hiç bir başarı tesadüf değildir..

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi'nde geleceğimize yatırım yaptığımızın farkındayız..

Haz

2021-2022 Eğitim öğretim yılı yıl sonu şenliği düzenledik..

Okulumuz spor salonunda düzenlediğimiz şenliği okulumuz öğrencilerinin ve velilerimizin katılımı ile gerçekleştirdik. Çekişmeli yarışmalara sahne olan şenlikte, voleybol maçı, basket atma yarışması, penaltı çekme yarışması, halat çekme yarışmaları yanı sıra karaoke yarışması da düzenlendi. Öğrenci ve öğretmenlerimizin birlikte yarıştığı müsabakalar eğlenceli anlara sahne oldu. Kapanış kısmında ise öğrenci, öğretmen ve velilerimizle birlikte çektiğimiz halaylar, tüm sene boyunca oluşan stresi üzerimizden atmamıza vesile oldu.

FETGEM ailesi olarak etkinlikte rol alan ve emeği geçen herkese şükranlarımızı sunuyoruz.

Haz

31 Mayıs Salı günü, Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi kültürü ve ekolü ile yetişerek hayata değer katacak olan 12. sınıflarımızı mezun etmenin gururunu yaşadık. Okulumuz Spor Salununda düzenlenen törenimiz; veliler, öğretmenlerimiz ve konuklarımızın öğrencilerimizin heyecanına ortak olmasıyla gerçekleşti.

Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR'ın yaptığı açılış konuşmasının ardından tören, Okul Birincimiz İKRA AYKUTALP'in Mezuniyet kütüğüne ismini çakmasıyla devam etti.

Mezun olan öğrenciler diplomalarını aldıktan sonra geleneksel olan kep atma töreni düzenlendi.

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi olarak öğrencilerimize, bundan sonraki hayatlarında başarılar diliyoruz..

Haz

2021-2022 Eğitim Öğretim yılı bahar dönemi sınıflar arası Futsal ve Voleybol turnuvaları düzenlendi.

16 takımın katıldığı Futsal turnuvası kıran kırana bir mücadeleye sahne olurken, finalde 10/B sınıfını yenerek kupayı kazan takım 11/D sınıfı oldu.

13 takımın katıldığı Voleybol turnuvası ise çekişmeli ve zorlu bir mücadeleye sahne olurken, finalde 10/D sınıfını yenerek kupayı kazan takım 11/A sınıfı oldu.

Katılımlarından dolayı tüm sınıflara ve sınıf öğretmenlerine, desteklerinden dolayı okul idaresine, organizasyon ve hakemliklerinden dolayı Beden Eğitimi öğretmenlerimize şükranlarımızı sunuyoruz.

May

Görsel Sanatlar Öğretmenimizin öncülüğünde Malatya Park'ta gerçekleştirdiğimiz Resim Sergisi'nin açılışını İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Cemal KALAY, Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı Hüseyin SÖYLEMEZ ve Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR gerçekleştirdi.

Resim Sergimizde emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize şükranlarımızı sunuyor, Sergimize katılan tüm katılımcılara teşekkürü borç biliyoruz..

İlçe Kaymakamımız Sayın Osman UĞURLU ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Cemal KALAY okulumuza ziyarette bulundular.

Sayın Kaymakamımız okul ve pansiyon hakkında okul müdürü Resul ÇAVDAR'dan bilgi aldı. Sayın Kaymakamımız ve İlçe Miili Eğitim Müdürümüz öğle yemeği esnasında öğrencilerle sohbet ettikten sonra öğretmenler odasında öğretmenler ile buluştular.

Okulumuz ve pansiyonumuzda incelemelerde bulunduktan sonra  model uçak kulübünü de ziyaret ederek kulüp öğrencileri ve kulüp öğretmeni Mehmet GÜRAN'dan yapılan çalışmalar hakkında bilgiler aldılar.

Ziyaretleri için Sayın Kaymakamımıza ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ederiz.

May

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi öğrencilerinin Görsel Sanatlar dersinde hazırlamış olduğu resimlerden oluşan "FETGEM Yıl Sonu Resim Sergisi"nin  açılışı,

18 Mayıs 2022 Çarşamba günü Malatya Park AVM de (Ana Giriş) saat 13:00 da yapılacaktır.

Sergimizde sizleri de aramızda görmek istiyoruz..

May

28.04.2022 Perşembe günü Okulumuz 11. sınıf öğrencileriyle İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi ve Turgut Özal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne düzenlemiş olduğumuz gezi kapsamında ilk olarak Türkiye'nin ve Dünya'nın en önemli Karaciğer Nakil Enstitüsü'ne misafir olduk. Burada, Karaciğer Nakil Ekibinde yer alan değerli hocalarımız;

Sayın Volkan İNCE, Sayın Fatih GÖNÜLTAŞ ve Sayın Barış SARICI tarafından yapılan çalışmalar ve meslekle ilgili bilgilendirmeler yapıldı.

Öğrencilerimiz de değerli hocalarımıza merak ettikleri konularla ilgili sorular sorarak bilgiler aldılar.

Daha sonra bir grup öğrenci ile Başhekimimiz Sayın Adil BAŞKIRAN'ı ziyaret ederek küçük bir sohbet gerçekleştirdik.

Gezimizi Tıp Fakültesi derslikleri ve Laboratuvarları ziyareti ile sonlandırdık.

Okulumuz öğrencileriniz misafir edip onların merak ettikleri konulardaki soru işaretlerini gideren Turgut Özal Eğitim ve Araştırma hastanesindeki değerli hocalarımıza ve bütün çalışanlarına teşekkürü borç biliriz..

Nis

Okulumuz Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi ile PUSULA ÖKM arasında öğrenci ve öğretmenlerimize yönelik destekleri içeren işbirliği protokolü imzalandı.

Malatya Teknokent Genel Müdürü Doç. Dr. A. Fatih Kocamaz protokol imzası için giden ögrencilerimizle ülkemiz için katma değerli ürün üretiminin önemi ve onlara düşen vazifeler konusunda sohbet etti.

Protokole PUSULA ÖKM adına Genel Müdür Kocamaz ve Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi adına Okul Müdürümüz Müdür Resul Çavdar imza attı.

Protokol kapsamında Okulumuz  öğrencileri başta girişimcilik fikirlerini hayata geçirmek üzere TEKNOFEST, TÜBİTAK projelerini PUSULA ÖKM'de hayata geçirecekler. Bu süreçte İnönü Üniversite'sinin laboratuvar ve akademisyenlerinden destek alabilecekler.

Nis

2022 MSÜ sınavında başarı gösteren öğrencilerimizi tebrik ediyoruz..

2021-2022 Eğitim – Öğretim yılının 2. Döneminde 11 -15 Nisan tarihleri arasında ara tatilde artık "yeni 12. sınıflar" olarak gördüğümüz 11.sınıf öğrencilerimize "TYT'yi Bitiriyoruz" Kampı düzenledik.

Bu kamp ile 9 ve 10.sınıf konularını kapsayan TYT'yi hem konu tekrarları yaptırarak hatırlatmayı hem de fasiküllerdeki sorular yoluyla konu pekiştirmelerini sağlamayı amaçladık. Böylece öğrencilerimizin gerek motivelerini yükseltmeyi gerekse eksiklerini görmesini istedik.

Yatılı kampımız esnasında bütün eksikleri giderip öğrencilerimizin rahat çalışması için çabalayan idaremiz, desteklerini esirgemeyip gönüllü olarak öğrencilerimizin başında durup sorularını çözen öğretmenlerimiz ve işi ciddiye alarak yürekten çalışan öğrencilerimizin, kampın amacına ulaştığını ve verimin üst düzey olduğunu belirtmeleri bu kamp için verilen emeğin bir tat bırakmasını sağlamıştır.

Mrt

Okulumuz Tarih Öğretmeni Elif KOYUNOĞLU ve Müzik Öğretmeni Enver KOÇ tarafından hazırlanan 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kutlamaları okulumuzda coşkuyla gerçekleştirildi. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Bahattin ASLANTAŞ önderliğinde, öğretmen-öğrenci hep bir ağızdan Şehitlerimize dualar yad edildi. Programda görev alan öğrencilerimize, Çanakkale ruhunu iliklerimize kadar hissetmemizi sağladıkları için teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Programda emeği geçen öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz..

Okulumuz Tarih Öğretmeni Elif KOYUNOĞLU ve Din Kült. ve Ahl. Bilgisi Öğretmeni Bahattin ASLANTAŞ gözetiminde, 18 Mart ruhunu daha yakından anlayabilmek adına okulumuz öğrencileri Malatya Çakmak Kışlasındaki Şehitliği ziyaret ettiler.