MALATYA / YEŞİLYURT - Malatya Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi

Etiket Sonuçları: Fetgem

May

Türkiye'nin ilk Milli Astronotu Alper GEZERAVCI, Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü'nün öncülüğünde Malatya Kongre ve Kültür Merkezinde öğrencilerle buluştu.

Okulumuz öğrencilerinin de katıldığı söyleşide Alper GEZERAVCI Okulumuz Uçak Klübünün hazırladığı standı ziyaret ederek öğrencilerimizle sohbet edip, uçak klübünün faailiyetlerini inceledi. İlk Milli Astronotumuz GEZERAVCI, astronotluk seçim sürecini, seçim sonrası süreci, hazırlık sürecini ve yolculuk esnasında edindiği tecrübeleri anlatarak öğrencilere yeni ufuklar açtı.

Nis

11. Sınıflarımız için düzenlediğimiz TYT kampı başladı. Öğrencilerimizin yoğun isteği üzerine gerçekleştirdiğimiz kampta, öğrencilerimizin yüksek moral ve motivasyonları dikkat çekiyor..

Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennemden kurtuluş olan Ramazan-ı Şerif ayının ardından Allah'a, bizleri sağlık ve afiyet içinde bir Ramazan Bayramı’na daha kavuşturduğu için hamd ediyoruz. Ramazan Bayramı'nın, başta öğretmen ve idarecilerimize, öğrencilerimize, velilerimize olmak üzere vatanımıza, milletimize, İslam âlemine ve tüm insanlığa  sağlık, barış, huzur ve esenlik getirmesini temenni ediyoruz..

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi

Nis

Yeşilay'ın düzenlediği "Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek" konulu kompozisyon yarışmasında 11/C sınıfından Elif Merve Sandal Malatya İl Birincisi olmuştur. Öğrencimizi bu başarısından dolayı gönülden tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Mrt

Tübitak Bilim Söyleşileri kapsamında Okulumuzu ziyaret eden Prof. Dr. Hülya Pilancı, Türkçeyi Doğru Kullanmak konulu bir söyleşi gerçekleştirdi. Öğrencilerimizin yoğun ilgisi ile gerçekleşen söyleşi için Sayın Hocamıza teşekkürü borç biliyoruz..

Sosyal Sorumlluk Projesi kapsamında öğrencilerimizle birlikte atık malzemeler ile kuş evleri yaptık ve okul bahçesinde bulunan ağaçların bakımını üstlendik..

Okulumuzda Sivil Savunma Klübünün organize ettiği Deprem ve Yangın tatbikatı gerçekleştirdik. Doğal afetlerin çok yakınımızda olduğu bilincini vurgulayan Sivil Savunma Klübü, öğrencilerimizi bilgilendirdi.

Mrt

Millî Eğitim Bakanımız Sayın Yusuf TEKİN Bey’in himayelerinde yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında düzenlenen Deyim ve Atasözleri Karikatür Yarışması için okulumuz öğrencileri tarafından hazırlanan eserler Malatya Park AVM’de sergilendi.

İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Behçet BAKIR, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları Sayın Ekrem DEMİR ve Sayın Mehmet Ali AVŞAR, İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Caner GÜLER’in katılımlarıyla onurlandırdıkları sergimize yoğun ilgi gösterildi. Öğrencilerimizin müzikleriyle renklendirdikleri sergimiz gün boyu sürdü.

Serginin hazırlanmasında emeği geçen M. Siraç ÇELİK, Cem Temel SARAÇOĞLU, Mehmet DOĞAN, Enver KOÇ hocalarımıza ve hem eserleriyle hem de katılımlarıyla bizlere destek olan tüm öğrencilerimize şükranlarımızı sunuyoruz.

Mrt

Tübitak Bilim Olimpiyatları çerçevesinde Okulumuzda düzenlenen seminerde Erman Ilıcak Fen Lisesi Kimya Öğretmeni ve Tübitak Bilim elçisi Şaziye DERE, öğretmen ve öğrencilerimizi bilgilendirdi.

Kendisine teşekkür ediyoruz..

Şbt

Okulumuz öğrencileri arasında Çizgi İzleyen Robot Yarışması yapıldı. Yarışmaya yoğun ilgi gösteren öğrencilerimiz, 16 takım halinde, spor salonumuzda hazırlanan pistte hazırladıkları robotları sergilediler. Yarışmanın sonunda 10A sınıfından Ceren DÜZALAN adlı öğrencimizin hazırladığı robot birinci oldu. Kendisini tebrik ediyoruz.

Yarışma süresince yoğun emek harcayan Mehmet GÜRAN hocamıza, Gözümüz Yükseklerde adlı teknoloji ekibimizde yer alan öğrencilerimize ve yarışmaya katılan tüm öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Müdürümüz Resul ÇAVDAR mesajında “Üç ayların başlangıcında idrak ettiğimiz Regaip Kandilinin ardından feyiz ve bereketin arttığı bir başka mübarek gece olan Miraç Kandiline erişmenin sevinç ve mutluluğunu yaşıyoruz. İnsanların kurtuluşuna vesile olan rahmet ve mağfiretine mazhar olunan ve huzur bulunulan, merhamet kapılarının ardına kadar açıldığı, günahların bağışlanması için el açıp dua edenlerin, dualarının kabul olduğu ve Peygamber Efendimizin mucizelerinden olan Miraç; Peygamberimizin Cenab-ı Allah’ın yüksek huzuruna kabulüdür ve onun şahsında insanlığın önüne açılan sınırsız bir yükselişidir. Bu mübarek gecede açılan ellerin ve yapılan duaların kabul olmasını dilerim.

Bu duygu ve düşüncelerle, tüm mesai arkadaşlarımın, tüm öğrencilerimin ve bilhassa bütün velilerimizin Miraç Kandilini kutlarım, milletçe birlik ve beraberlik içinde daha nice kandillere kavuşmayı, bütün İslam Aleminin ve insanlığın barış ve huzur içinde olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz eder, sağlıklı günler dilerim. Allah’a emanet olun” dedi.

Ock

Yarı yıl tatiline girerken okulumuzda karne töreni yaptık.

Sınıflar bazında karne ortalaması en yüksek olan öğrencilerimizi ödüllendirdik.

Ayrıca Bakanlığımızın düzenlediği Sözlük Yarışması'nda il birincisi olup Ankara'da ilimizi temsil etmeye hak kazanan öğrencilerimize de ödüllerini verdik.

Tüm öğretmen, öğrenci, veli ve çalışanlarımıza iyi tatiller diliyoruz. İkinci dönemde görüşmek üzere...

Ock

T3 Vakfı Malatya İl Sorumlusu sayın Şeyma İNCELER tarafından Okulumuz konferans salonunda Bilgilendirme Semineri yapıldı.

Bütün detaylarıyla anlatılan TEKNOFEST seminerine öğrenci ve öğretmenlerimizin yoğun ilgisi oldu. Sayın Şeyma İNCELER hanımefendiye teşekkürü borç biliyoruz..

Ara

Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında gerçekleştirilen Sözlük Tasarımı yarışmasında Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenimiz M. Siraç ÇELİK ve öğrencilerimiz, Birincilik Ödülünü İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Behçet BAKIR'ın elinden aldılar. Sayın Öğretmenimizi ve değerli öğrencilerimizi tebrik eder, Türkiye Geneli yarışmada da başarılarının devamını dileriz..

Kas

Okulumuz Coğrafya Öğretmeni Daimi KÖSE tarafından, 24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle hazırlanan programda öğrenci ve öğretmenlerimizin gösterileri renk kattı.

Malatya 2. Ordu Bölge Bandosunun öğrenci ve öğretmenlerimize yaptıkları sürpriz etkinlikten dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz.

Başta Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK olmak üzere, bu kutsal mesleğe gönül vermiş tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü Kutlu Olsun..

Kas

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Yazılı Takvimi yayımlandı. Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak Takvimi inceleyebilirsiniz..

İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Behçet BAKIR, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcımız Sayın Ekrem DEMİR ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Caner GÜLER okulumuzu ziyaret ettiler.  Öğrenciler ile sabah kahvaltısını beraber yapan müdürlerimiz öğrenciler ile sohbet ettiler. Ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.

Ekm

Cumhuriyetimizin 100. Yıl Kutlaması Okulumuzda coşkuyla gerçekleştirildi.

Okulumuz Tarih Öğretmeni Elif KOYUNOĞLU ve Müzik Öğretmenimiz Enver KOÇ rehberliğinde hazırlanan program, şenlik havasında gerçekleştirildi.

Değerli öğretmenlerimize ve Etkinliklerde aktif rol alan bütün öğrencilerimize teşekkürü borç biliriz..

Ekm

Pütürge Çok Programlı Anadolu Lisesi Okulumuzu ziyaret etti. Rabia OKUTAN hocamızın rehberliğinde Uçak Kulübümüzün çalışmalarını ilgiyle takip eden öğrencileri Okulumuz Uçak Kulübü Rehber Öğretmeni Mehmet GÜRAN bilgilendirerek yapılan çalışmaları ve ürünleri tanıttı. Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR; "Pütürge Çok Programlı Anadolu Lisesi'nin de bu tarz çalışmalarında FETGEM  Uçak Kulübü olarak her zaman yanlarında olup her zaman destek vereceğiz" diye belirtti.

Okulumuz Toplantı Salonunda Okul idaremiz  tarafından, 12. Sınıflar için Veli Bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

Toplantıya katılan velilerimiz, okulun genel işleyişi, rehberlik faaliyetleri ve ebeveynlerin YKS sınavına hazırlık sürecindeki öğrencilere yaklaşımları hakkında bilgilendirildiler..

Ekm

Okulumuzda Okul idaremiz ve PDR Öğretmenimiz Ferat DALAMAN tarafından, 9. Sınıflar için Veli Bilgilendirme ve Tanışma toplantısı düzenlendi.

Toplantıya katılan velilerimiz, okulun genel işleyişi, rehberlik faaliyetleri ve ebeveynlerin öğrenci yaklaşımları hakkında bilgilendirildiler..

İl Milli Eğiim Müdürü Sayın Behçet BAKIR'ın ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Caner GÜLER'in de bizleri onurlandırdığı Geleneksel Aşure Etkinliğimize katılarak bir şölene çeviren siz değerli velilerimize ve bütün öğrencilerimize teşekkürü borç biliyoruz.

İl Milli Eğitim Müdürü Behçet BAKIR ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Caner GÜLER, öğretmenlerimizle söyleşide bulundular ve öğrencilerimizle hasbihal ederek Uçak Kulübümüzün çalışmalarını yerinde izlediler.

Ekm

Geleneksel Aşure Etkinliğimize tüm velilerimiz davetlidir.Teşrifleriniz bizleri onurlandıracaktır.

Tarih : 10 Ekim Salı

Yer: Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi Okul Bahçesi

Saat : 14:00

Tem

May

2. Dönem ortak sınav takvimine erişmek için lüten aşağıdaki bağlantıyı tıklayın.

Nis

Öğretmenlerimizin ve Sınıflarımızın Ders Programına erişmek için aşağıdaki ilgili bağlantıya tıklayabilirsiniz.

Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR Ramazan Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Mrt

Şanlı tarihimizin en önemli günlerinden biri 18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 108. Yılı kutlu olsun. Başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Çanakkale şehitlerimizi minnetle anıyoruz...

Şbt

Ock

2022 - 2023 Eğitim Öğretim yılı I. Dönemi  20.01.2023 Cuma günü (Bugün) tamamlanırken öğrencilerimiz karnelerini aldılar. Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR; yoğun ve bir o kadar da başarılı bir dönem geçirildiğini, öğrenci ve öğretmenlerin bu tatili ziyadesiyle hak ettiklerini belirtti.  Özverili çalışmaları ile öğrencilerimize kaliteli bir eğitim veren değerli öğretmenlerimize  teşekkür etti. Konuşmanın ardından sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde okulumuzu başarılı bir şekilde temsil eden öğrencilerimize çeşitli ödüller verildi. Sonrasında öğrencilere karneleri dağıtılarak tören sonlandırılmıştır. Tüm öğretmen, öğrenci ve velilerimize iyi tatiller diliyoruz..

Ara

FETGEM Kariyer Günleri etkinliği  kapsamında Okulumuz mezunlarından Diş Hekimi Engin KARATAŞ'ı misafir ettik. Sayın Hocamıza; programda emeği geçen öğretmenlerimiz Veli YALÇIN, Yılmaz KİRNİK ve Arzu KİRNİK'e; katılımlarından dolayı tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi "Sosyal Liderlik Kulübü Aslantepe Elçileri" olarak Malatya Orduzu mevkii üzeinde bulunan Aslantepe Höyüğü'ne öğrencilerimizle birlikte gezi düzenledik. Bu etkinlikte görev alan tarih öğretmenimiz Elif KOYUNOĞLU'na ve eşlik ederek bizleri onurlandıran İnönü Üniversitesi Arkeoloji Bölümü hocalarından olan Dr. Burhan ULAŞ'a teşekkürü borç biliriz..

Meslek tanıtımına yönelik olarak ayda bir gerçekleştirdiğimiz FETGEM Kariyer Günleri etkinliğimizin bu ayki konuğu İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi ve Malatya Adlî Tıp Grup Başkanı Sayın Dr. Mücahit ORUÇ Bey'di. Öğrencilerimizle tıpla ilgili hasbihalde bulunan hocamıza, programın gerçekleşmesinde emeği geçen M. Hanifi GELERİ, Yılmaz KİRNİK, M. Veli YALÇIN öğretmen arkadaşlarımıza ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Ara

Dünya Engelliler Günü etkinlikleri kapsamında, öğrencilerimizde farkındalık oluşturmak amacıyla Ali Kuşçu Özel Eğitim Uygulama Okulunu ziyaret ettik.

Etkinliğe okulumuz öğretmenleri Arzu Kirnik ve Reşat Yalçın rehberliğinde 9/A sınıfı öğrencileri kendi hazırladıkları ikramlıklarla katıldılar.

FETGEM ailesi olarak etkinliğimiz için bizleri misafir eden Okul Müdürü Mustafa Nayman ve Müdür Yardımcısı Seval Akdoğan'a,

Öğrencilerle ve okulla ilgili bizlerde farkındalık oluşturan konuşması nedeniyle Özel Eğitim Öğretmenleri Yeşim Karagöz, Önal Özer ve Muhammet Taş'a,

Ve okulun güler yüzlü tüm öğretmenlerine,

En çok da  bizleri sevgiyle kucaklayan öğrencilerine çok teşekkür ediyoruz.

Kas

2021 yılı Dünya Bilim Adamları sıralamasında En Etkili Bilim Adamları arasında yer alan, İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri MYO'da Öğretim Üyesi ve Bilimsel Araştırmalar Birimi Koordinatörü Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Aydın AKTAŞ ve İnönü Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi, Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü ve aynı zamanda Bilimsel Araştırmalar Proje Birimi Üyesi Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM hocalarımız Okulumuza teşrif ettiler. Öğrencilerimizi TÜBİTAK 2204 ile ilgili bilgilendirip Bilimsel Araştırmalar hakkında söyleşi düzenlediler. Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin TÜBİTAK 2204 ile ilgili sorularını yanıtlayan ve bizlere büyük katkıları olan hocalarımıza teşekkür ediyoruz.

24 Kasım Öğretmenler Günü'nde Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR ve Okul İdaremiz öğretmenleri unutmadı. Sınıfları tek tek gezerek, bu anlamlı günde öğretmenleri tebrik eden Müdürümüz, öğretmenlerimize hediyelerini takdim etti. FETGEM ailesi olarak bütün öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyoruz..

Okulumuz Edebiyat Öğretmeni Arzu KİRNİK ve Coğrafya Öğretmenimiz Daimi KÖSE, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla okulumuz konferans salonunda, öğretmen ve öğrencilerimizin katılımıyla kutlama programı düzenledi. Çeşitli etkinliklerle "öğretmen olmak" teması işlenirken, şölen havasında gerçekleşen programda, Müzik Öğretmenimiz Enver KOÇ'un koordinasyonunda öğrencilerimiz keman, gitar ve yan flütteki hünerlerini öğretmenleri için bir kez daha sergilediler.  Yaptıkları etkinlik ile yüzümüzde tebessüm oluşturan öğrencilerimizi ve emeği geçen herkese teşekkürü borç biliriz..

Kas

Sağlık Bakalnığı ile MEB arasında "Okullarda Diyabet Eğitim Programı" adıyla protokol imzalanmıştır. Protokol süresi 3 yıldır. Süresi dolan protokol 20.02.2014  ve 05.10.2017 tarihlerinde yeniden imzalanarak 3´er yıl daha uzatılmıştır.

Bu programın esas olarak üç amacı vardır:

1. Tip 1 diyabet konusunda okullar ve öğretmenler aracılığıyla farkındalık oluşturmak. Bu sayede okul çağındaki çocuklarda Tip 1 Diyabeterken tanısını sağlamak ve diyabetik ketoasidoz sıklığını azaltmak
  2. Okul çağındaki diyabetli çocukların bakımlarını güçlendirmek ve yaşadıkları sorunları çözmek.
  3. Okul çağı çocuklarında sağlıklı beslenme tutumu ve şişmanlık konusunda farkındalık oluşturmaktır.

İmzalanan 'Okulda Diyabet Eğitimi'  Protokol kapsamında okulumuz hemşiresi Firdevs Kübra FİDAN'ın verdiği Diyabet Eğitimine öğretmen ve öğrencilerimiz katıldı.

Diyabet Farkındalığı yaratmak maksatlı öğrencilerimize elma ikramında bulunduk.

Kas

Okulumuz Öğretmenleri Yılmaz KİRNİK ve Resul BULAM'ın hazırladığı anma programında, öğrencilerimizin hazırladığı şiirler ile ATATÜRK'e yazılan mektuplar okundu  ve ATATÜRK'ün sevdiği şarkıların bir kısmı öğrencimiz Nisa MOR tarafından keman eşliğinde çalındı. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK  ölümünün 84. yılında saygı ve rahmetle anıldı. Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi olarak, programa katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz..

Cumhuriyet'imizin 99. Kuruluş Yıldönümü..

Okulumuz Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Mehmet GÜRAN ile Biyoloji Öğretmenimiz Zeliş KESKİN tarafından hazırlanan kutlama programı, tüm öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizin katılımı ile gerçekleştirildi. Öğrencilerimiz bugüne özel olarak hazırladıkları şiirleri ve yazıları büyük bir coşku ile okudular. Emeği geçen herkese teşekkürü borç biliriz.

Kas

2022 2023 Eğitim Öğretim yılı Genç Erkekler  Futbol Turnuvasında 11-E sınıfı şampiyon oldu. Turnuvanın yürütülmesinde emekleri olan Beden Eğitimi öğretmeni Süleyman Kızılkaya ve Selçuk Hancıoğlu'na ve desteklerinden dolayı Okul İdaresine teşekkür ediyoruz.

Ekm

Fetgem Münazara Turnuvası Başladı..

Kariyer Günleri etkinliğimiz kapsamında İnönü Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Sayın Doç. Dr. Tarkan KOCA'yı misafir ettik. Sayın Hocamıza; programda emeği geçen öğretmenlerimiz Veli YALÇIN, Yılmaz KİRNİK ve Arzu KİRNİK'e; katılımlarından dolayı tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi İdaresi

Ekm

Rebiülevvel ayını idrak ettiğimiz şu günlerde Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa Aleyhisselamın doğumunun miladi takvime göre 1451. yıldönümü vesilesiyle okulumuzda Mevlid-i Nebi etkinliği düzenlendi. Düzenlenen etkinliğe konuşmacı olarak katılan İl Vaizi Muhammed Emin ALTIN hocamız öğrencilerimize; Yüce Rabbimizin kainattaki ayetlerini ve Efendimiz (s.a.v.) in tabiat olayları karşısında nasıl düşündüğünü konu edinen bir konuşma yaparak bizleri, öğrencilerimizi bilgilendirdi. Programda öğrencilerimiz tarafından nat-ı şerif okundu. Mevlid-i Nebi programı kapsamında okulumuzda okulumuz personeline, öğrencilerimize ve velilerimize gül suyu ve güllü lokum ikram edildi. Başta bizleri kırmayarak davetimize katılan İl Vaizi hocamız Muhammed Emin ALTIN olmak üzere, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerimiz Bahattin ASLANTAŞ ve Reşat YALÇIN hocalarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

22 Eylül 2022 tarihinde Sosyal ve kültürel etkinlikler çerçevesinde, okulumuzda  Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Arzu KİRNİK, Coğrafya öğretmeni  Daimi KÖSE, Rehber öğretmen Mehmet Veli YALÇIN  koordinesinde Milli Eğitim Şube müdürlerimizin, Okul idareci ve öğretmenlerimizin, velilerimizin ve öğrencilerimizin katılımıyla FETHİ GEMUHLUOĞLU FEN LİSESİ GELENEKSEL AŞURE ETKİNLİĞİ düzenlenmiştir.  Birlik ve beraberliğimizin en güzel örneklerinden ve etkinlilerinden olan Aşure Gününün  açılış konuşmasını yapan Edebiyat öğretmenimiz Arzu KİRNİK 'ten sonra Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Bahattin ASLANTAŞ günün anlam ve önemi ile ilgili konuşma yapmıştır. Aşure Etkinliğimiz yapılan konuşmaların ardından  yoğun katılımlı aşure ikramı ile tamamlanmıştır.

Tem

Hiç bir başarı tesadüf değildir..

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi'nde geleceğimize yatırım yaptığımızın farkındayız..

Haz

2021-2022 Eğitim öğretim yılı yıl sonu şenliği düzenledik..

Okulumuz spor salonunda düzenlediğimiz şenliği okulumuz öğrencilerinin ve velilerimizin katılımı ile gerçekleştirdik. Çekişmeli yarışmalara sahne olan şenlikte, voleybol maçı, basket atma yarışması, penaltı çekme yarışması, halat çekme yarışmaları yanı sıra karaoke yarışması da düzenlendi. Öğrenci ve öğretmenlerimizin birlikte yarıştığı müsabakalar eğlenceli anlara sahne oldu. Kapanış kısmında ise öğrenci, öğretmen ve velilerimizle birlikte çektiğimiz halaylar, tüm sene boyunca oluşan stresi üzerimizden atmamıza vesile oldu.

FETGEM ailesi olarak etkinlikte rol alan ve emeği geçen herkese şükranlarımızı sunuyoruz.

Haz

31 Mayıs Salı günü, Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi kültürü ve ekolü ile yetişerek hayata değer katacak olan 12. sınıflarımızı mezun etmenin gururunu yaşadık. Okulumuz Spor Salununda düzenlenen törenimiz; veliler, öğretmenlerimiz ve konuklarımızın öğrencilerimizin heyecanına ortak olmasıyla gerçekleşti.

Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR'ın yaptığı açılış konuşmasının ardından tören, Okul Birincimiz İKRA AYKUTALP'in Mezuniyet kütüğüne ismini çakmasıyla devam etti.

Mezun olan öğrenciler diplomalarını aldıktan sonra geleneksel olan kep atma töreni düzenlendi.

Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi olarak öğrencilerimize, bundan sonraki hayatlarında başarılar diliyoruz..

May

Görsel Sanatlar Öğretmenimizin öncülüğünde Malatya Park'ta gerçekleştirdiğimiz Resim Sergisi'nin açılışını İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Cemal KALAY, Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı Hüseyin SÖYLEMEZ ve Okul Müdürümüz Resul ÇAVDAR gerçekleştirdi.

Resim Sergimizde emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize şükranlarımızı sunuyor, Sergimize katılan tüm katılımcılara teşekkürü borç biliyoruz..