MALATYA / YEŞİLYURT - Malatya Fethi Gemuhluoğlu Fen Lisesi

Etiket Sonuçları: mem

Nis

11. Sınıflarımız için düzenlediğimiz TYT kampı başladı. Öğrencilerimizin yoğun isteği üzerine gerçekleştirdiğimiz kampta, öğrencilerimizin yüksek moral ve motivasyonları dikkat çekiyor..

Mrt

Tübitak Bilim Söyleşileri kapsamında Okulumuzu ziyaret eden Prof. Dr. Hülya Pilancı, Türkçeyi Doğru Kullanmak konulu bir söyleşi gerçekleştirdi. Öğrencilerimizin yoğun ilgisi ile gerçekleşen söyleşi için Sayın Hocamıza teşekkürü borç biliyoruz..

Tübitak Bilim Olimpiyatları çerçevesinde Okulumuzda düzenlenen seminerde Erman Ilıcak Fen Lisesi Kimya Öğretmeni ve Tübitak Bilim elçisi Şaziye DERE, öğretmen ve öğrencilerimizi bilgilendirdi.

Kendisine teşekkür ediyoruz..

Şbt

Okulumuz öğrencileri arasında Çizgi İzleyen Robot Yarışması yapıldı. Yarışmaya yoğun ilgi gösteren öğrencilerimiz, 16 takım halinde, spor salonumuzda hazırlanan pistte hazırladıkları robotları sergilediler. Yarışmanın sonunda 10A sınıfından Ceren DÜZALAN adlı öğrencimizin hazırladığı robot birinci oldu. Kendisini tebrik ediyoruz.

Yarışma süresince yoğun emek harcayan Mehmet GÜRAN hocamıza, Gözümüz Yükseklerde adlı teknoloji ekibimizde yer alan öğrencilerimize ve yarışmaya katılan tüm öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Ock

Yarı yıl tatiline girerken okulumuzda karne töreni yaptık.

Sınıflar bazında karne ortalaması en yüksek olan öğrencilerimizi ödüllendirdik.

Ayrıca Bakanlığımızın düzenlediği Sözlük Yarışması'nda il birincisi olup Ankara'da ilimizi temsil etmeye hak kazanan öğrencilerimize de ödüllerini verdik.

Tüm öğretmen, öğrenci, veli ve çalışanlarımıza iyi tatiller diliyoruz. İkinci dönemde görüşmek üzere...

Ock

T3 Vakfı Malatya İl Sorumlusu sayın Şeyma İNCELER tarafından Okulumuz konferans salonunda Bilgilendirme Semineri yapıldı.

Bütün detaylarıyla anlatılan TEKNOFEST seminerine öğrenci ve öğretmenlerimizin yoğun ilgisi oldu. Sayın Şeyma İNCELER hanımefendiye teşekkürü borç biliyoruz..

Kas

İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Behçet BAKIR, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcımız Sayın Ekrem DEMİR ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Caner GÜLER okulumuzu ziyaret ettiler.  Öğrenciler ile sabah kahvaltısını beraber yapan müdürlerimiz öğrenciler ile sohbet ettiler. Ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.

Ekm

Okulumuzda Okul idaremiz ve PDR Öğretmenimiz Ferat DALAMAN tarafından, 9. Sınıflar için Veli Bilgilendirme ve Tanışma toplantısı düzenlendi.

Toplantıya katılan velilerimiz, okulun genel işleyişi, rehberlik faaliyetleri ve ebeveynlerin öğrenci yaklaşımları hakkında bilgilendirildiler..

İl Milli Eğiim Müdürü Sayın Behçet BAKIR'ın ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Caner GÜLER'in de bizleri onurlandırdığı Geleneksel Aşure Etkinliğimize katılarak bir şölene çeviren siz değerli velilerimize ve bütün öğrencilerimize teşekkürü borç biliyoruz.

İl Milli Eğitim Müdürü Behçet BAKIR ve Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim Müdürü Caner GÜLER, öğretmenlerimizle söyleşide bulundular ve öğrencilerimizle hasbihal ederek Uçak Kulübümüzün çalışmalarını yerinde izlediler.

Haz

Kas

2021 yılı Dünya Bilim Adamları sıralamasında En Etkili Bilim Adamları arasında yer alan, İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri MYO'da Öğretim Üyesi ve Bilimsel Araştırmalar Birimi Koordinatörü Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Aydın AKTAŞ ve İnönü Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi, Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü ve aynı zamanda Bilimsel Araştırmalar Proje Birimi Üyesi Doç. Dr. Mehmet SAĞLAM hocalarımız Okulumuza teşrif ettiler. Öğrencilerimizi TÜBİTAK 2204 ile ilgili bilgilendirip Bilimsel Araştırmalar hakkında söyleşi düzenlediler. Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin TÜBİTAK 2204 ile ilgili sorularını yanıtlayan ve bizlere büyük katkıları olan hocalarımıza teşekkür ediyoruz.

Ekm

22 Eylül 2022 tarihinde Sosyal ve kültürel etkinlikler çerçevesinde, okulumuzda  Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Arzu KİRNİK, Coğrafya öğretmeni  Daimi KÖSE, Rehber öğretmen Mehmet Veli YALÇIN  koordinesinde Milli Eğitim Şube müdürlerimizin, Okul idareci ve öğretmenlerimizin, velilerimizin ve öğrencilerimizin katılımıyla FETHİ GEMUHLUOĞLU FEN LİSESİ GELENEKSEL AŞURE ETKİNLİĞİ düzenlenmiştir.  Birlik ve beraberliğimizin en güzel örneklerinden ve etkinlilerinden olan Aşure Gününün  açılış konuşmasını yapan Edebiyat öğretmenimiz Arzu KİRNİK 'ten sonra Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Bahattin ASLANTAŞ günün anlam ve önemi ile ilgili konuşma yapmıştır. Aşure Etkinliğimiz yapılan konuşmaların ardından  yoğun katılımlı aşure ikramı ile tamamlanmıştır.